rengeteg és máris az következik be, hogy nem működik túltelítődik és egy védekezési mehanizmus az, hogy az idegrendszerünk blokkolja a sokat tehát valamit nem működtet. A tudatban ott van, tudjuk, felfogjuk, de nem érzékeljük!!Viszont van egy olyan része is, hogy cselekvéshez kellene kötni. Szeretne valamit csinálni és nagyon szeretné, de még valaki magyaráz és várni kell, vagy még odébb lesz az a dolog akkor jön az, hogy a kezébe adni egy játékot, le kell kötni a figyelmét. Az figyelhető meg, hogy nem jut el az örömérzeti inger a pisilési ingerig, hirtelen blokkolja a cselekvés mert tetszik neki az is és máris megszűnik a probléma. Ugyan ez lehet kakinál is. Vissza az elejére, egy ember és a jelző szót, hogy pisilni kell áthelyeztük egy tárgyra felraktuk a játékot a polcra ahol eléri a gyerkőc. Segíthet neki abban, hogy a sok ingert ki tudja zárni, kezében a tárggyal elvisszük a wc-ig (szokásait követni, komfort érzete is más lehet, hideg az ülőke, csobog a pisi, meddig csobog a pisi, hova csobog a pisi, ülve vagy állva pisil stb. )Ha nincs ingerérzete vagy túl erős az ingerérzete akkor csap az ami szemlélteti. Kicsit kinyitjuk itt kezdünk pisilni majd egyre jobban folyik és lelassul a pisi és vége. Ezt ő is csinálja meg a csapnál. Sokszor van az, hogy a gyerkőc jelző értéke az, hogy odamegy a wc-hez és lehúzgálja vagy kinyitja a csapot és engedi a vizet. Akár mennyire is hihetetlen látja és így tanulja meg érzékelni össze tudja kötni a látottakat érzékeléssel. Nehéz megfigyelni, hogy sok esetben megél a gyerkőc egy öröm érzetet és az inger megemelkedése által olyan erős pisilési inger jön rá, hogy nem tudja tartani. Más esetben látható szemmel túlmozgása van. Hirtelen becsurran majd rátart és kicsit pisis lesz a bugyi. TSMT torna sokat segít mert szenzorosan is fejleszt. Játékosan érzékeltetnek. De ha mondjuk ez sűrűben előfordul és nem csak be csurran a pisi akkor lehet ez inger érzeti hiány! Alul vagy túlműködik. Vagy nem érzékeli a pisi ingert belül sem és a bőrén kívül sem ( Erre mondják azt, hogy figyelmen kívül hadja) akkor kell, hozzá szakember pl: TSMT segít sokat időnként lehet, hogy túltöltődik a gyerkőc felpörög, vagy visszaesést vesznek észre ennek oka, hogy építik ezeket az idegrendszeri szakaszokat, próbálják egybe rakni, legalább kettő ingerszint működjön egybe és lehetőleg egyszerre és ne keresztezze egymás működését, lehető leghosszabb ideig tudja érzékelni és működtetni. Ezek változását drasztikusan is észre lehet venni, mivel az érzékelésünk nem parabola ha nem hiperbola tehát mindent is rosszul tudunk megélni a legkisebb ingerszint változást. De tudják ezek a hölgyek, hogy mennyi azaz annyi ha a szülő jelzi ezek változását akkor kevesebb ingert adnak és más mozgásra építik, hogy az idegrendszeri pálya ezt tovább tudja vinni. Nem egyszerű megoldani, de nem lehetetlen.